01 mars 2009

Vel overstått helg

Så var det søndagskveld igjen...(desverre)... I morgen er det på nytt klart for striskjorta og havrelefsa.
Men vi har hatt ei kjempefin helg. I hele går var jeg og guttene på fotballcup, og eldstemann kom stolt hjem med flott premie. Minstemann var for liten til å delta, men var ivrig supporter.

I dag har mannen og gutta vært i den lokale slalombakken og kost seg, mens jeg har vært hjemme og malt litt i kjellerstua. Og jammen ble det ikke et par timer med scrapping også. Nå i kveld har vi alle fire vært på bowling sammen med et vennepar og deres to barn, og det var SÅÅÅ koselig. Alt for sjelden vi finner på noe sånt.

Her er resultatet av dagens scrapping.
Et lite bidrag til ÅD uke 9 på Scrapbook express. Oppgaven var å bruke perler i en eller annen form.


Med denne fikk jeg dokumentert Sondres (hittil) 7 år lange lidenskap for Nabbi-perler.

6 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig kreativ denne var! Stilig med bruken av perlene og den flotte delfinen.
Takk for koselig kommentar i bloggen min forresten ;)

Monica sa...

hihi, er detdet de perlene heter ja!??! Da lærte jeg noe i dag også! :) Kjempflott LO! Kult at du har brukt en ferdig delfin på! :)


ses på torsadg, gleder meg vilt! :)

Monica sa...

...og snøkrystallen var også veldig fin! ramlet visst ut litt i kommentaren min over her...;)

[morgrethe] sa...

Nabbi ja, det er gøy det!

Jeg bør nok kjøpe meg en hjelm ja. Prøvde faktisk en Kari Traa-hjelm på lørdag. Men da jeg forvillet meg i en kuleløype på søndag, så skal jeg love deg at jeg ikke så ut som Kari Traa:o) Men det hadde kanskje vært desto viktigere med hjelm på hodet da! Ha ha.... men jeg synes det er flaut hvis utstyret er så mye fanciere enn slalåmegenskapene mine.

Natta Ellen Karin!

Vibeke sa...

Kjempeflott Lo EllenKarin!!:) Flott bruk av perlene!!!:)

Ingunn sa...

Denne falt jeg pladask for! Utrolig stilig med nabbiperlene du har brukt til pynt, og bildet er jo bare SÅ stilig!

Klem Ingunn