23 mars 2009

Her kommer Ole Brumm....

Ja, så var messa over for denne gang.
Jeg var innover på lørdag, fikk shoppet og gått på kurs, og deltok på stortreffet på kvelden. Hadde jo inngangsbillett til søndag også, men valgte å bli hjemme. Hadde huset for meg selv, og puslet litt med både hobby- og husmoraktiviteter.
Er ganske sliten for tiden, så det var deilig å ha en helt rolig dag for meg selv.

Kurset jeg var med på var et PP-kurs.
Har gått det tidligere også, men nå var det med en annen kursleder, så jeg håpet på noen andre tips. Og det fikk jeg.

PP'en jeg lagde på kurset er Ole Brumm figuren under her.
Den passet jo perfekt til ukens ÅD på Scrapbook Express, hvor man bare skulle bruke kartong.


Takk for at du titter, legg gjerne igjen en hilsen.

14 kommentarer:

Nina sa...

Stilig! Hva står pp for?

Ellen Karin sa...

Beklager Nina, tenkte ikke på at det kunne være et ukjent begrep. PP står for paper piecing. Altså man lager figurer med små papirbiter, så alle delene er klippet ut hver for seg. Det er ganske morsomt hvis man liker pirk. ;)

~Isabell~ sa...

denne var virkelig helskjønn, så flotte farger og herlig tekst.

Vibeke sa...

PP er absolutt ikke noe for meg skjønner jeg - men for deg er det jo perfekt:)

En herlig LO du har laget. Likte oppsettet ditt veldig godt:)

Linda sa...

huff nei ikke noe for meg heller!! :) Men din ble jo kjempefin!! Og Loen ble skikkelig kul! Litt sånn C&S!
En hel dag alene hjemme, det hørtes digg ut det! a ei fin uke så sees vi på torsdag!!

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig denne LOen var! Nydelig PP og passet jo suverent her.
Jeg var også på messen på lørdagen, men kun på messen. Scrappingen tok vi et annet sted - sammen med litt rødvin :D

Anonym sa...

Hei Du.

Bare for å bevise at jeg ER inne på bloggen din nesten daglig , æresord , hihi.
Takk for koselig helg.Nå har jeg beg. på L M Q til Jakob.
Ja der passet jo Ole Brumm perfekt inn.( Litt min stil den LOèn der.)

Klem fra en anonym ;-)

Fride sa...

Så herlig! Dene likte jeg kjempegodt :)

Ingunn sa...

Åh, så søt denne var! Ole Brum fargene passet jo helt perfekt til bildet ditt! Rett og slett herlig!

Klem, Ingunn

annes paperfun sa...

Så herlig vinter LO!
Stilig hvordan du har satt opp tittelen med forkjellige fonter.
Nydelig Ole Brum :o)
klem Anne

Cathrin sa...

Hei Ellen Karin!
Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
Scrapping blir nok brukt som terapi i tiden framover ja, og det er derfor kjempeflott med inspirasjon fra dere kjempeflinke scrappere her inne!
LOen din var bare så skjønn! :O)
Håper du får en kjempeflott uke!
Klæm

Gine sa...

super flott LO og PP

Ha en flott uke =)

Anonym sa...

Kjempesøt!!! Artig med flere farger i overskriften. Og jakken hans tar jo flott igjen rødfargen til Brum!! Takk også for koselige kommentarer på bloggen min!!

Siv Anita sa...

Superflott!
Og teksten var jo så herlig.
Lekker Brumm-PP!