13 mars 2009

STM hyller våren

I dag har vi lagt ut en ny bonusoppgave hos
Scrapping the music - på norsk.
Denne gangen får dere velge sang selv,
men det må være en vårsang for nå vil vi prise våren

Jeg har valgt meg "No livnar det i lundar" for den gir meg skikkelig vårfølelse.

Bildene er fra påsketider for 5 år siden. Da satt jeg på verandaen i sola, høygravid og fæl, og ventet på at
Martin skulle finne det for godt å komme ut.
Sondre koste seg ute sammen med meg, og lekte i smeltevann og sølepytter!









DT-jentene var denne gang sponset med et nydelig kit fra

Kitet var utrolig innholdsrikt, og var veldig samstemt og fint, så dette er en kit-klubb jeg absolutt vil anbefale hvis noen vil teste ut kit. Tror jeg må følge med litt her selv, og prøve flere kit herfra.

Fra kitet har jeg brukt:
Ark fra Fancy Pants, notatstempel fra Fancy Pants, alfabet fra Pink Paislee (de sorte bokstavene), klistremerke fra Heidi Swapp, samt knapper, klype og ramme.
Det eneste jeg har brukt som ikke er med i kitet er bokstavene i andre farger enn sort, samt båndet neders i masse farger.


Håper du også har lyst til å være med og prise våren.
Finn din favorittsang og scrapp i vei.

Denne gangen trekker vi vinneren.

9 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne ble utrolig stilig EllenKarin!! Masse kule detaljer du har fått med på denne:)

Monica sa...

kjempefin!!! Skikkelig vårstemning har den, og den sola var jo så søøøøt da!!! :)

Pia sa...

kæmpe lækker layout i dejlige forårs farver og dejlige detaljer du har brugt

Helene sa...

Nå kom jeg i vårstemmning her, bare bli kvitt all snøen nå. Kreativ og stilig LO

Inger-g sa...

Hei, takk for hyggelig bloggbesøk :-)
Gleder meg også masse til neste helg. Må bare finne ut hva jeg skal ha med meg - eller kanskje heller hva jeg IKKE skal ha med meg.. Er jo fortsatt amatør når det gjelder treff. Men det skal bli kjempegøy. Ses på lørdag.

Flott LO forressten. :-)

Klem,
Inger :-)

Cathrines-creative sa...

Takk for koselig meld i bloggen min...har linket til deg og:-)

Sitter å kikker på det du har laget, du er utrolig flink, masse lekkert å kikke på her...så kommer for inspirasjon flere ganger..

Ha en fin kveld

Cathrine

Anonym sa...

Hei og takk for hyggelig feedback på bloggen min! Du lurte på den hvite rammen på "Du ga meg et smil" den er skrapet med tapetkniv.

LOen din ga skikkelig vår-feeling, det livnar både i lundar og sinn i disse dager.....

ellemelle sa...

En herlig LO som formelig oste av sol og vårfornemmelse!! :)
Også har du jo valgt deg en utrolig fin tekst. :)

Ina sa...

Denne var bare helt nydelig! Kjempe flotte farger som ga meg sikkelig vår feelig:)