31 mars 2009

ÅD uke 13

Forrige ukes oppgave i Årets Designer konkurransen på Scrapbook Express var å bruke 3 chipboards. Jeg lagde en ny colorblocking-LO søndags kveld, og rakk å få levert innen fristen.


Mine chipboards er:
- Swirl fra Maya Road
- Hjerter fra Bazzil Basics Paper
- Bokstavene i ordet "GLEDE" (fra ?)

Ellers har jeg brukt ark fra Kaiser Kraft, Mini Shimmer alpha fra Making Memories, Simply Sweet Rubons fra Doodlebug Design, nøkkel (kjøpt hos Unik Hobby), blomster, bånd, glippermist og crackle paint. Bildet er dyppet i kaffe for å få en brunfarge.

Noen detaljbilder:



I morgen kommer vi med ny sang på Scrapping the music - på norsk, så følg med.

9 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Åh, denne var lekker Ellen Karin!
Likte oppsettet så godt, og blåfargene er lekre! Nydelig bilde, og flotte detaljer - så flink du er!
Forstår jeg det riktig, at "colour-blocking" er hvordan du har rammet inn hver enkelt papirbit? Prøver å snappe opp ett og annet om scrapping, for en dag å våge å prøve meg selv, skjønner du ;)

Ha en fortsatt fin kveld! Klem

Inger-g sa...

Oj, denne var virkelig flott! Men altså - dyppet bildet i KAFFE?? Seriøst? Hadde jeg aldri hverken turt eller kommet på. Men kjempeflott var det altså.
Takk for sist, forressten ;-)

Klem fra Inger

PS: Nå er jeg bare ett klikk fra å bestille meg en Cuttlebug... Trykker snart på SEND-knappen nå..

Vibeke sa...

Så flott denne ble EllenKarin!!:)

Det bildet ble jo rååå lekkert!! Må prøves:)

Anonym sa...

Ja, nydelig LO. Likte fargene særs godt;-).

(er her jeg;-)) )

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig LO i herlige farger :)

Ha en flott dag
Marianne

[morgrethe] sa...

Hallo Ellen Karin

Er innom for å ønske deg god påske.

Som alltid, kortene dine er kjempefine.

Grethe

Monica sa...

herlig CB-LO!!!flotte farger og herlig bilde!

Francielle sa...

Hei! og takk for besøket og fine ord i bloggen min! Du har så mye stilig i bloggen din! Har sugd til meg masse inspirasjon! Du er flott scrapper!

Torill sa...

Så lekker denne var! Utrolig stilig oppsett og de arkene er knall! Tusen takk for koselig kommentar forresten på mine LOer! Takk takk takk!