18 mars 2009

Sang # 6 - Lykken er...

Ny sang ute i bloggen til Scrapping the Music på norsk. I 1971 entret Hanne Krogh Grand Prix scenen, med sangen Lykken er. Denne er spekket med flotte, scrapbare strofer. Jeg valgte ut "rusle barbeint i gresset". Martin er her drøye året, og det er ikke så lenge siden han begynte å gå. Men du kan tydelig se hvor stolt han er.




DT-jentene har også denne gangen brukt av kitet sponset av



Jeg brukte opp alle mine rosa ark på forrige utfordring og hadde bare blå og grønne igjen. Men det ble jo supert til disse sommerbildene. I tillegg til kitet har jeg her brukt en filtbord, (som jeg har fått av Gro) gromlets og metallpynt fra Unik Hobby og litt forskjellige alfabeter.


***

Nå gleder jeg meg veldig til helga.
Da er det messe på Exporama på Hellerudsletta.
Der blir det shopping og scrapping hele lørdag, og jeg skal til og med få med meg et kurs.

7 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Spenstig og frisk LO. Leken stil og herlig fargevalg. Saftig og god LO. :D

Vibeke sa...

Denne er kjempeflott EllenKarin!!! Du har fått brukt arkene på en skikkelig fin måte!!:)
Fresh og flott:)

Anne M sa...

Denne var kjempefin! Fikk skikkelig sommerfølelse her;)

Maya sa...

Så nydelig side, og så herlige bilder. Lengter rett til sommeren når man ser bilder som dette :-)

Ha en fin helg på messe.

Gro aka emrille sa...

Fantastiske bilder:)
Flott pyntet, du klarte jo å bruke av begge stoffbitene *mektig imponert* Herlige farger:)

Kirsten Aune sa...

Så lekker denne var, Ellen Karin. Sommerlige, spreke farger og herlige bilder av en grom liten, stolt gutt.

Håper du har hatt det fint på messa i helga. Jeg kom meg dessverre ikke dit denne gangen.

Håper du får en fin start på uka, og så får vi håpe at sola sørger for at våren kommer til oss nå!

Klem fra Kirsten

Nina sa...

Ja, hva er vel deiligere enn å løpe barbeint i gresset en sommerdag. Friske fine farger og herlig pyntet.