04 mars 2009

Da er sang #5 ute...

Så er det ny onsdag og klart for en ny utfordring inne hos
Scrapping the music - på norsk

Sangen denne gang er Sommerfuggel i vinterland, av Halvdan Sivertsen

Her er mitt inspirasjonsbidrag:


Denne gangen var DT-jentene sponset med et fargerikt og herlig kit fra

Sweet Spuds har desverre gitt seg med kits, men sjekk denne kule bloggen for masse inspirasjon.

Denne gangen plukket jeg ut alt jeg kunne finne i rosafarger i kitet, og laget et "velkommen til verden" - kort. Ingen tvil om at dette er beregnet på ei jente ;)

Stempelet på forsiden kommer fra Paper Inspirations, og den lille kjolen på innsiden kommer fra Stampendous.

Nå håper jeg bare at DU også har lyst til å være med på utfordringen vår.

Vinneren får denne herlige pakken

sponset av:

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempe flott kort EllenKarin. Jeg beundrer deg som klarer å lage både kort OG Loer:)

Linda sa...

For et nydelig kort!! Syns det er vanskelig å bruke så mye rosa jeg, men du fikk det jo virkelig til!!

God bedring i dag! Håper du er frisk til i morra!!! ;)

Gro aka emrille sa...

Nydelig kort! Er imponert over at du klarte å bruke alt det rosa:)

Håper formen er bedre til i morra:)

Wenche sa...

Artig jentete kort. Skulle egentlig brukt et slikt akkurat nå, men.... Enig med Vibeke, at du er kjempeflink til begge deler kort og LO

Anonym sa...

Hei

Kjempenydelig kort!
Så mye flott du lager!
Har lett etter et sånt Madonna-stempel lenge. Hvor har du fått tak i det?

Ellen Karin sa...

Takk Anja.

Det stempelet kjøpte jeg på messe for flere år tilbake tror jeg. Husker ikke hvilken butikk det var desverre, men det er jo fra Paper Inspiration, så du kan jo høre med forskjellige butikker om de har stempler fra dem.

Anonym sa...

Hei igjen

Takk for kjapt svar! Var ikke sikker på hvem som laget det, så det var litt som å lete etter nåla i høystakken :-) Men da var mysteriet løst, så nå skal jeg nok klare å få tak i det. Tusen tusen takk for hjelpen! :-)