22 februar 2009

ÅD - uke 8

Så har jeg endelig fått tid til å lage et bidrag til Årets designer på Scrapbook express igjen. Oppgaven denne uka var å bruke spesialpapir, i stedet for vanlige mønsterark og kartong. Jeg valgte å bruke en serviett. En av de som var igjen etter Martins barnedåp. Tok vare på noen med tanke på kort/album. Så kom den til nytte - snart 6 år etter ;)

I tillegg til servietten har jeg brukt blonder, bling fra Prima og blomster fra Papirloftet. Samt et par forskjellige alfabeter fra samlinga mi. :)

Ha en fortsatt god søndag alle sammen, og legg gjerne igjen en kommentar dersom du er inne og titter. Det setter jeg kjempestor pris på. :)

3 kommentarer:

Wenche sa...

For et flott maønsterark du har brukt. Og igjen en nydleig og detaljert pynt

Kirsten Aune sa...

Åååå - denne var nydelig, Ellen Karin! Og så smart å bruke en serviett fra barnedåpen istedenfor et annet mønsterark! Lekkert!

Jeg håper du får en fin ny uke!
Klem fra Kirsten

Ingunn sa...

WOW! Så utrolig vakker denne var! Herlig mønsterark og fantastisk fine farger! Du er bare superdyktig!!!

Klem, Ingunn