18 februar 2009

STM sang #4

I dag ble den fjerde sang-utfordringen lagt ut på Scrapping the music - på norsk. Sangen denne gang var Rune Rudbergs "ut mot havet", og da er det kanskje mange som grøsser både med tanke på mannen og sangen. ;) Men den har faktisk veldig scrappebar tekst. Gå inn og ta en titt selv. Kanskje du blir inspirert til å delta på utfordringen.

Min LO er denne gangen clean and simple. Jeg har hentet litt inspirasjon fra et australsk scrappeblad denne gangen, da jeg var i litt tidsnød. Heidi Barcley hadde laget den LO'en jeg har liftet her.

Også denne gangen var DT-jentene sponset av












Hjerteborden og hjertet er klippet ut fra et utklippsark med Valentine-tema. Tittelen er skåret ut på silhouette ut fra et rødt Papirdesign ark i den samme Valentine serien.
Jeg har brukt mesh under bildet, og også laget en matte under hjertet.
Blomsterkransen er sydd med symaskin og blomstene limt på. I midten av blomstene er det små bling.

2 kommentarer:

Nina sa...

Åååå så nydelig. Og så fint og romantisk bilde av dere. Likte veldig godt sirkelen med blomster. Ha en fin helg!

Mokka sa...

Kjempefin LO!! Denne gjorde seg clean and simple. :)

Takk for hyggelig hilsen i min blogg. :) Det alfabetet jeg har brukt er rubons fra MM som heter Beach.