22 juli 2009

Feriekoloni hos STM

En av sangene som virkelig får meg i sommerstemning er
"Stilleste gutt på sovesal 1"
med Lillebjørn Nilsen

Dette er også dagens utfordring hos Scrapping the Music - på norsk.

Jeg har valgt strofen "klipt en gang for alle" med bilder av Martin som er hos frisøren for aller første gang. Han har i mange år nå hatt litt lengre hår (bollesveis), og har vært misunnelig på storebror som har hatt kort hår og har kunnet lage både piggsveis, spoiler og hanekam.

Planen var å bare klippe ham som vanlig denne gangen også, men frisøren og Martin "rottet" seg sammen og klarte å overtale meg til at han skulle få klippe seg helt kort nå til sommeren.

Men det blir nok med denne ene gangen - i allefall så lenge mor får bestemme. For med denne sveien synes jeg virkelig det ble "en trillrund skalle som er klipt en gang for alle".
Men trøsten får være at det vokser ut igjen. :)

Jeg hadde glemt kamera når vi var hos frisøren, og det er jo krise for en scrappemamma, så bildene er tatt med mobilkamera - og er derfor ikke av verdens beste kvalitet.


Vi har også til denne utfordringen vært så heldige at vi har blitt sponset med nydelige ark og stæsj fra

Mye herlig herfra, og med veldig stor variasjon i både farger og mønster. Så her tror jeg det må være noe for en hver smak.

Så håper jeg du vil slenge deg med på utfordringen.
En kjempeflott tekst med masse scrappbare linjer. :)

1 kommentar:

Vibeke sa...

Kjempekul Lo Ellen Karin!!! Digger den kanten din!!:)