19 juli 2009

Bestillingskort


Dette er et kort jeg har laget på bestilling for ei venninne og nabo som skal i dobbelt 40-års lag. Ideen er hentet fra Anita Hagens blog. Hun lager så mye lekkert, og jeg har mange ganger hatt lyst til å prøve meg på noen av hennes små "kurs" eller tutorials. Dette er vel første gangen jeg faktisk har gjort det, men Anita deler villig vekk av sine kreasjoner, så det blir nok ikke siste gangen. Anbefaler dere alle å ta en tur innom henne. :)

Motivet jeg har brukt er et av mine første Magnolia-stempler.
Synes fortsatt disse to er kjempeherlige. :)
Det nydelige mønsterarket er fra Maya Design.
Sirkelen og scalloped-sirkelen er kuttet ut med Spellbinders.
Har pyntet med halvperler.

Nærbilde av hvordan kortet er brettet.


Innsiden har plass for å skrive en gratulasjonshilsen.


Til slutt baksiden, med mitt personlige stempel på (bestil hos Scrapmagasinet)
samt en liten filosofering over hva fødselsdager er. :)

Takk for at du titter.

2 kommentarer:

ninabakke sa...

Lekkert :D

Lena Katrine sa...

Et søtt og stilig kort, Ellen Karin!
Nydelige papirer og flott fargelagt!
Flotte LO'er du har laget nedenfor også - stilig med colorblocking!

Håper du har det bra, og nyter sommeren ;)

Go'klem