14 januar 2009

Sukkersøtts utfordring # 23

Jeg fikk noen nydelige tags i posten fra ei venninne i Oslo, her forrige dagen. Og det passet jo perfekt da denne ukas utfordring inne på Sukkersøtt var å lage et vintage kort. Her er mitt resultat. Har stort sett brukt restepapir, bling fra Prima, knapper fra bestemors knappesamling og en liten nupperellebrikke jeg kjøpte på en interiørbutikk.

Tusen takk Karen for de nydelige tags'ene. Denne passet jo perfekt. :)


Til slutt vil jeg bare takke alle for den store oppslutningen vi har fått om den nye utfordringsbloggen vår. Det har vært så utrolig mange besøk der, og mange har allerede levert sine bidrag til Sang #1 og Bonus #1. Men det er fortsatt tid, så sleng deg med du også.

13 kommentarer:

Bente sa...

Kjempenydelig vintage kort!

Wenche sa...

Å dette kortet var bare helt nydelig! Heldig er den som får dette kunstverket

milli sa...

Du og du, noe så søtt! Helt nydelig med knappene og tagen til!

Klem fra
Camilla

Inger-g sa...

Dette var et nydelig kort, Ellen Karin! Så gøy at Scrapping the music ble en suksess! Kanskje jeg skulle gjøre alvor av scrappe-planene mine jeg og..
Ha en fin kveld videre.
Klem,
Inger
:-)

ninabakke sa...

Så fint kort :)

Jeg er med på scrapping the music, venter på neste utfordring jeg! hehe...

Monica sa...

Nydelig Ellen karin!! rett og slett!! :)

Vibeke sa...

Wow - dette var rå flott!!!:)

[morgrethe] sa...

Så flink du er. Har liksom ikke fått til dette med kort jeg. Ikke tålmodig nok sikkert.

Idas dans leste jeg på begynnelsen av 2008, kjempefin/trist bok ja. Nå blir det nytt på nytt, først og fremst. Har akkurat avsluttet en mislykket lue, brukte et garn som ikke passet. Vi får se om den blir blogget eller ei. Mulig den blir bedre etter vask.

God helg Ellen Karin, kos deg masse.

Ingunn sa...

Du lager så mye flott, Ellen-Karin, og du er blitt ei inspirasjonskilde for meg! Derfor ligger det en liten oppmerksomhet i bloggen min til deg!

God helg!
Klem fra Ingunn

Hanne sa...

Å fy faderullan, så lekkert vintagekort, Ellen Karin! Smart å bruke den tag'en, og den lille brikken var jo en höjdare, som de sier i nabolandet :)

Supert bidrag, flott at du ble med!
God helg og klem fra Hanne:)

Lena Katrine sa...

Nydelig vintage-kort, Ellen Karin!

Det ligger en award til deg i bloggen min ;o)

Klem fra meg til deg

Eli sa...

Har skrevet deg opp!
Å, ja jeg gleder meg veldig til turen, trenger det nå!

Berit sa...

Det dukker stadig opp en flott kreasjon fra din side!
Og dette er intet unntak!
Supert!!!

Forresten så har jeg en liten ting til deg i bloggen min;)