18 januar 2009

Ligabidrag 8

Ligaoppgave 8 var å scrappe etter skissen dere ser nedenfor. Det var en skisse med plass til mange bilder, og jeg valgte bildene fra da vi var på Gjøvik Gård og så på Hakkebakkeskogen som vandreteater sommeren 2007. Det var en kjempefin opplevelse, så vandreteater anbefaler jeg sterkt. ;)

Det er jo ikke plass til så mye mer enn bildene her... Har brukt restepapir, primablomster, egenprodusert papirblomst, bling fra Prima og tyll. Alfabetet er Doodlebug ABC stickers mini ladybug.



Og så over til tre awards jeg har fått de siste dagene:

Fikk denne koselige awarden fra Lena Katrine. Tusen takk. Det var veldig hyggelig.

Her er reglene for denne awarden:

1. Link til den du har fått den i fra på bloggen din.
2. Send den videre til 5 nye bloggere.
3. Lag en link i bloggen din til de 5 du sender den videre til.
4. Legg igjen en liten hilsen i bloggene til de fem om at de har mottat en award fra deg.
5. Skriv ned 5 ting du er avhengig av.

Jeg sender denne videre til Irene, Carina, Inger Marie, Caspra og Beate. Dette er 5 jenter som alle lager de nydeligste ting, og som deler sine flotte kreasjoner med oss i bloggene sine. Takk for at dere gjør det. Det er til stor inspirasjon.

5 ting jeg er avhengig av: Barna mine, sjokolade, scrapping, fuktighetskrem, fotoapparatet. ;)



Denne award er kalt 'The Marie Antoinette'. Den har jeg fått fra: Ingunn og Berit.

Reglene er:
1. Link til personen du fikk awarden fra.
2. Nominer 7 nye bloggere
3. Link til de nominerte og la dem få vite at du har gitt dem en award.
4. Post awarden på din egen blog.

Den tredje awarden har jeg fått fra Monica, en av jentene jeg har blitt kjent med gjennom Scrapping the music - på norsk.
I Monicas blog er det stadig vekk noe nytt og fint å se på, så hun er til stor inspirasjon sammen med de andre jentene i STM.
Tusen takk for den hyggelige awarden.


3 kommentarer:

ninabakke sa...

Kult oppsett :) Flott LO

Irene sa...

Kjempetøff LO du har laget!
Og tusen takk for Avarden, det var kjempekoselig å høre at du liker det jeg lager :)

Fantepie sa...

Likte denne LOen veldig godt! Er ikkje alltid så lett å få med mange slike bilder med mange ting på, men det har du klart kjempegodt! Veldig stilig!