29 august 2007

Hiiiiiiiihhhhaaaaaaaaa!!!!

Jeg har blitt kortdesigner hos Scrapp og Lapp. Fikk den hyggelige mailen på mandag, etter at jeg søkte i sommer. Og nå gleder jeg meg bare vilt til den første materialpakka kommer, og jeg kan sette i gang...............men herregud, hva har jeg gjort..........må si at prestasjonsangsten griper meg her med jevne mellomrom. Håper bare jeg klarer å innfri Isabells forventninger til meg.....

Dette har jo vært en drøm ei stund nå, så det er i allefall morsomt å få prøve seg.

Her kommer bildet av arkene jeg fikk av mannen forrige uke. 22 flotte ark i tre forskjellige serier. Er han ikke verdens beste????

2 kommentarer:

Mari sa...

Gratulerer som kortdesigner Ellen Karin! Og jeg er helt enig med deg... mannen din er super som kommer med slike overraskelser!!

Line A sa...

Gratulerer som designer!