09 september 2007

Nå i september er jeg med i Scrappestaffetten på Scrapping.no Det er kjempemorsomt, og oppgavene kommer som perler på en snor. Her kommer det første bidraget mitt i staffetten, og oppgaven var å scrappe en LO med tema: ILD. Ble i grunn ganske fornøyd med denne, men fant ut at jeg absolutt mangler knall røde ark i samlingen min. Så det blir vel et nytt "må ha" til messa.....

Jammen kom ikke min fantastiske mann hjem fra Oslo med ei ny papirpakke denne uka også. Jeg kan jo ikke annet en å være glad i den mannen, som støtter meg så absolutt i hobbyen min.

Ellers sitter jeg nå her og venter utrolig spent og veldig utolmodig på min første DT pakke fra Scrapp og lapp. Den skal være sendt, så jeg har den vel kanskje her i morgen. Det er jo lov å håpe i allefall..... Gleder meg veldig til å se hva Isabell har sendt meg. Skal bli spennende å lage noe av materialer andre har plukket ut til meg. Utfordrende. Det liker jeg. Ha en fortsatt god søndag alle sammen. Her har vi en strålende høstdag, med ei stor gul sol og en blå, skyfri himmel. Jeg skal bruke denne høstdagen til å male. Har et håp om å bli ferdig med veggene på huset i dag.

Ingen kommentarer: