23 august 2007

Halloien folkens!!!

En liten oppdatering fra meg i dag, med det nyeste produserte på scrappefronten. Mitt bidrag til skiss-o-mania 33.

Digger disse bildene av Sondre, som her var drøye 4 år. Han hadde plukket hele favnen full av markblomster til meg. Drømmegutten sin det. *smiler*

Ellers begynner jeg å kjenne på at jeg må komme igang igjen med kortproduksjonen. Det går fort mot jul også, så det hadde vært digg å fått begynt på noen julekort snart. Jeg kjøpte faktisk noe kjempeflott julepapir på salg på Panduro i sommer, så jeg kan bare begynne.

Gubben har forøvrig vært i Oslo fra i går til i dag, og vet dere, han er bare verdens beste for jammen kom han ikke hjem med en eske full av nydelig papir i fra Steffens. Han brukte fire kroner av diettpengene sine til å kjøpe seg en youghurt. Resten gikk til papir til meg. Han er en engel!!! Han sa at jeg jo trengte litt mer papir nå som jeg skulle være med på scrappestafetten på scrapping.no i september. ;) Skal prøve å få lagt ut bilde av arkene jeg fikk snart.

2 kommentarer:

Bittersweet sa...

En herlig mann og sønn du har da!!! Blomster og papir =)

Line A sa...

Flott LO! Og for en herlig gutt som kommer hjem med blomster til mor.... ;)