16 august 2007

Hei alle sammen!
Her kommer en LO med Besseggen bilde, fra turen vår nå i august. Synes bildet er kjempetøft, med det herlige grønn/turkise Gjendevannet i bakgrunnen. Dette var bidraget mitt til Skiss-o-mania 32 på scrapping.no Nå er finalen i gang der inne, så gå inn og stem alle sammen. Tre flotte bidrag som kom til finalen.

Ellers brukte jeg noen timer i går kveld til å lage et bidrag til skiss-o-mania 33, etter skissen under. Den ble ikke helt ferdig, så kanskje jeg fortsetter i kveld. Jeg laget også en LO til en konkurranse på Kreativ Hobby.


Vel, jeg er hjemme med ungene i dag, siden det er p-dag på både SFO og i barnehagen. Så nå har jeg tenkt å brette opp ermene og vaske husvask på badet.

1 kommentar:

[morgrethe] sa...

Hallo Ellen Karin. I kveld har vi også vært på Emil, synes det var morsomt.... men brrrrrr.... så kaldt. Hadde ikke følelsen av at det var august akkurat. 1. august var vi på sommerslagere, knallbra. Var der i fjor også, så blir det neste år så møter jeg opp igjen. Besseggen, ja den gikk vi for 8 år siden, også den 1. august. Vi har nemmelig bryllupsdag 1. august, så vi prøver å finne på noe koselig da. Nå skal jeg være flinkere til å møte på lapperingen, skal være hjemme i år, så da er det viktig å komme seg ut litt om kveldene. Kanskje vi møtes. God helg.