29 mai 2007

Hyttetur til Hallingdal

I Pinsen har vi fått være med våre gode naboer til hytta deres i Hallingdal. Det har vært en kjempefin tur, med masse fri, god tid til hverandre, gode samtaler, spill og lek. Været var ganske bra lørdag og søndag, og vi gikk tur i fjellet og lekte masse med drager ute. Mandag våknet vi derimot til NYSNØ, og hjemreisen over Golsfjellet på sommerdekk ble ganske spennende, men det gikk heldigvis veldig bra.



Nå er vi klare for ei ny uke. Det er jo ikke spådd det beste været, så det blir neppe så mye maling av hus. Men kanskje kan det bli litt kortlaging. Fikk et nytt stempel i posten i helga (riktignok et julestempel, men lell...)

1 kommentar:

[morgrethe] sa...

Hallo. Vet ikke om jeg har hatt nerver til den bilturen der... men, må man så må man. Du lurte på hvilket kamera jeg har. Det er et Canon EOS 350D. Jeg kjøpte det siden jeg hadde Canon-objektiver fra før, greit med gjenbruk. Er veldig fornøyd, bruker automat-programmene, for jeg er lite teknisk. *smil* God kort (i dobbel forstand) uke til deg.