13 mai 2007

Så var helga over for denne gang. Her har vi vært ganske flinke i helga og gjort en del både ute og inne. I går fikk jeg kommet igang igjen med maligen av huset utvendig. I dag har det vært regnvær og kaldt her, så i dag har jeg vasket inne, og jobbet noen timer.

I morgen starter ei ny, hektisk og innholdsrik uke. Begynner med bortekamp for Sondre i morgen, tirsdag skal jeg til Oslo på kurs, onsdag skal Martin på 4 års kontroll på helsestasjonen og Sondre på fotballtrening, torsdag er det 17 mai, med alt det krever av forberedelser. Jeg har sprettet av linninga på bunaden min, og ikke fått sydd på ny ennå, og jeg har heller ikke vasket bunadskjorta mi, så jeg er ikke helt klar ennå. Vi pleier også å ha søstera mi med familie og foreldrene mine på grilling 17. mai, og i år er ikke noe unntak, så det blir litt forberedelser til det også, og vips, så er det visst fredag og helg igjen. Tror denne uka kommer til å gå veldig fort.
Ha ei fin uke alle sammen.

Ingen kommentarer: