10 juni 2007

Nå er det visst på tide å tørke støv her inne. Lenge siden sist jeg skrev noe. Det har en naturlig årsak, og det er 25-30 grader og strålende sol. For slik har vi hatt det her på Østlandet hele denne uken. Og med så flott vær har det ikke vært prioritert noe hobby.

Skulle eg. på scrappetreff på Unik Hobby på Hamar på torsdag, men det ble også avlyst pga. sola. Så i stedet har jeg brukt finværet til å male huset, og har kommet riktig langt denne uken synes jeg. Et par uker til med fint vær, og jeg hadde vært ferdig med malingen før ferien, men det er nok bare en ønskedrøm.

Mens jeg maler har jeg satt gubben i gang med å snekre. Ny levegg og trapp på verandaen. Det blir kjempebra.

På fredag som kommer skal jeg til Oslo og scrappetreff på Papertrends, sammen med ei venninne jeg ikke har sett på lenge. Det skal bli kjempekoselig. Håper bare det ikke blir avlyst pga. sol det også. :)

Ha ei riktig fin uke alle der ute.

Ingen kommentarer: