20 juni 2007

Sommeravslutning

I dag skal vi på sommeravslutning på skolen. Gleder meg til det. 1-4. klassingene skal ha en liten forestilling om Astri Lindgrens mange figurer, og det skal bli morsomt å se. Selv skal jeg danse "full pakke" (grandiosa) dansen utkledd som klovn.....da gjør det jo ikke noe om jeg er klønete og ikke klarer å følge med....

Sondre har laget en liten sommergave til lærerne sine. En liten nøkkelring til dem hver. Koselig.

Også har jeg laget en liten eske til å pakke dem inn i.



Håper gaven hans blir satt pris på.
Nå går det raskt mot sommerferie, og jeg kan ikke fatte at Sondre allerede er ferdig med 1. klasse, men det er han nå....


På treffet på Papertrends på fredag, og videre utover natten og lørdagen fikk jeg scrappet et par LO'er + hjulpet venninna mi en del på data'n. Den ene er med i scrapp-o mania 24. Ble ikke så veldig fornøyd med den, for den var veldig "clean and simple". Den andre derimot, ble jeg mye mer fornøyd med. Men det mangler et par detaljer på den før jeg vil legge den ut. Så den kommer...

Ingen kommentarer: