02 juni 2013

Nytt på pinnene...

Så fort ett prosjekt er ferdig har jeg en stor trang til å begynne på ett nytt....
Vel sannheten er vel at den trangen er der lenge før noe er ferdig,
og jeg begynner nok på flere prosjekter enn jeg fullfører
. Men nå har jeg jo vært flink og gjort ferdig Mariustunikaen i alle fall,
og samme dag som den kom av pinnene spratt ett nytt prosjekt på.
For her står de planlagte prosjektene i kø.
Har til og med kjøpt inn garn til mange nå
under Drops-salget.

Jeg vegrer meg egentlig for å begynne på prosjekter til meg selv,
fordi sannsynligheten for at jeg fullfører så store ting er ganske liten.
Men nå har jeg faktisk kjøpt inn garn til 5 store prosjekter til meg selv,
så dette bør bli det store egostrikk-året.
Og jeg bør bevise for meg selv at det er mulig.

Først ut er en sommerlig genser fra Drops. Begynte på fredag,
 og strikket bare på den ei lita stund da. Men dette går fort framover,
så det er lov å håpe at den blir ferdig før snøen kommer.
Hadde jo vært hyggelig om jeg hadde
fått brukt den i sommer.




Så langt kom jeg altså på fredag, nå skal jeg sette meg å strikke litt før jeg tar kvelden,
så får vi se om den fortsetter å vokse fort.

Mere informasjon om garn og mønster kommer når jeg en gang er ferdig.

4 kommentarer:

Bente sa...

Så spennende mønster! Jeg kommer til å titte innom for å se denne ferdig!
Takk for koselig kommentar hos meg. Du har jammen en inspirerende blogg du også. :-)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Hei på deg.

Takk for fin komentar på bloggen min.
Du lurte på objektivet jeg brukte på bildeserien av tantebarnet mitt. Det er en 50 mm 1,8.
Veldig fint når du vil ha en "blurry" bakkgrund :)

Ha en flott dag videre - mye flott på bloggen din :)

Monica :)

LivM sa...

Denne kommer til å bli lekker. Delikat med hvitt!