02 november 2008

Blåbærblå premie-LO

Dette er siden jeg vant skissekonkurransen blant Hamar-jentene med. Gjør oppmerksom på at det var en trekningskonkurranse, så mitt bidrag var ikke det beste, men her var det å delta som betydde noe. ;)


Jeg hadde ingen blomster med den rette blåfargen, men jeg hadde en stoffblomst som jeg syntes passet i fasong. Så det jeg gjorde var rett og slett å lakke den med en neglelakk jeg hadde stående fra en utkledningsfest en gang. Det ble knallstilig, og jeg anbefaler dere å prøve. Skikkelig glansfull og fin farge.

Her har jeg gått på et pappgrått chipboard-hjerte med hvit dabber og glitterlim.


Quickutz bokstavene er dabbet, så er de påført chimmermist og til slutt Dimond Glaze.


Til slutt vil jeg benytte anledningen til å takke alle som har sendt meg hyggelige bursdagshilsninger i dag. Det har vært veldig koselig, og jeg setter stor pris på at dere setter spor etter dere i bloggen min. Det er så hyggelig med tilbakemeldinger. Så

TUSEN TAKK

1 kommentar:

Tonje sa...

En skikkelig flott LO! Likte fargevalget ditt, passet veldig godt til tema, og et tøft oppsett:-) Ønsker deg en flott dag videre!