09 juni 2011

Flagrende lett...

Dagene som trebarnsmor er travle, og jeg rekker knapt å henge med i svingene. Mens jeg gikk gravid gledet jeg meg til å gå hjemme i permisjon og tenkte at jeg skulle rekke så mye scrapping og komme ajour med alle fotoalbum. Men den gang ei. Nå er Gromjinta 4 mnd. straks, og jeg har omtrent ikke fått gjort noe av det. Men det blir masse babykos da - og det er det viktigste. :)

Men men....over til KK 20 hos Kreative Krumspring.
Oppgaven denne gang heter
"flagrende lett"
og vil vil enkelt og greit se fjærpynt på kreasjonene deres.

Her er mine to inspirasjonsbidrag:
Et kort til en ny verdensborger


og en gaveeske med tilhørende kort til en konfirmant.


Håper du har lyst til å være med på utfordringen.

Nå skal jeg ned på hobbyrommet og pakke scrappeutstyret, for i kveld skal jeg på scrappetreff med mine gode venninner

1 kommentar:

Scrappelise sa...

Så nydelige ting, både kort og eske/kort! Stilig med det papiret du har brukt på esken, ser nesten ut som om du har snekret litt!
Håper alt er bra med lilletulla også. ha en fin dag!