31 mars 2011

Vintage hos Kreative Krumspring

Som nybakte foreldre har vi fått massevis av fine visitt- og barselgaver de siste ukene. Og da hører det jo med å sende ut takkekort etterpå. Jeg liker å lage kortene selv, og det tar unektelig litt lengere tid, men desto koseligere både å lage og få (jeg håper i allefall mottagerne også synes det)

For å få litt fortgang på produksjonen prøver jeg å lage 2 og 2 ganske like. Da slipper jeg å tenke nytt hver gang, og jeg får stort sett brukt opp mønsterarkene jeg tar hull på.

Her har jeg lagd to kort til Kreative Krumsprings siste utfordring som enkelt og greit heter
VINTAGE
Det er jo en ganske fri oppgave, som kan tolkes på mange forskjellige måter.

Slik ble mine kort.
Alle mønsterarkene er fra Papirdesign, og englene er klippet ut av et av Papirdesigns klippeark. Nydelige og nostalgiske.

Ønsker dere en fin torsdag!
?????? At site

1 kommentar:

Bodil sa...

Nydelige kort :)