08 mars 2011

Husker du fotoautomatene?

Jeg vokste opp på 80 og 90 tallet, og på den tiden var det jo fotoautomater alle steder. Og det ble tatt bilder på skolen hvert år. På denne LO'en har jeg samlet en haug med passbilder av meg selv. Det første er fra 1986. Da gikk jeg i 6. klasse. Det siste er fra 2002. Altså 18 år i mellom. Ikke alle bildene her jeg er like fornøyd med kan du si....


Dette er en LO scrappet til oppgave 3 av CasaRunway.
Oppgaven var å bli inspirert av 80 tallet og scrappe rosa.
Man skulle bruke noe av plast som pynt, og det skulle være med en merkelapp fra et klesplagg.



?????? At site

3 kommentarer:

Line A sa...

Kjempestilig LO! :)

Karin sa...

En smart måte å ta vare på gammle minner. Stilig!!

Scrappelise sa...

Herlig! Virkelig herlig minne med så morsomme bilder. :-))