15 februar 2011

KK 12: 1-2-3 oppgave

Dette har vært noen begivenhetsrike dager.
Natt til fredag kom endelig vår etterlengtede datter til verden, og helgen ble dermed tilbragt på sykehuset. Nå har vi vært hjemme et par dager, og jeg må bare si at det er så kos med en liten baby i huset igjen.
Kommer helt sikkert tilbake til det.


Men siden jeg gikk så langt over tid, fikk jeg som tidligere nevnt også med meg en barnedåp forrige søndag. I tillegg til dåpstallerknen jeg har blogget tidligere har jeg også laget et kort (selvfølgelig...)

Dette er laget til Kreative Krumspring sin 1-2-3 oppgave. Det er en morsom variant hvor du skal bruke

1 metallpynt
2 bånd
3 mønsterark

ellers er det fritt fram.

Jeg har prøvd meg på et staffelikort for første gang.

 1 metallpynt - babyrangle
2 bånd - blått organzabånd + hvitt bånd som jeg har laget til en blomst
3 mønsterark - Lyseblått rutete i bakgrunn, beige "magebelte" og beige stripete ark som jeg har stanset ut navnet til dåpsbarnet i.
 
 
Dette søte tekststempelet kommer fra Papirdesign.

Håper du har lyst til å slenge deg med på oppgaven vår.
Her kan du jo lage absolutt hva som helst, bare du har med de tre tingene.


?????? At site

2 kommentarer:

Lambi sa...

Åååå, Gratulerer så utrolig masse med den lille! Kjempe koselig!!! Kos deg masse i tiden fremover!
Dåpskortet er kjempe fint! Du har laget et flott staffeli kort! Stilig med blomsten laget av bond og nydelig baby stempel! Ha en flott uke! Klem

Scrappelise sa...

Gratulerer så mye med datteren! Da blir det sikkert masse fine rosaLOer her også. Ser at du er veldig allsidig, strikker , scrapper og har du laget dåpstallerkenen selv? den var kjempesøt!