07 februar 2011

Dåpstallerken

Jeg går her og venter og venter og venter jeg da.
9 dager på overtid nå...


Men mens jeg venter får jeg jo med meg litt av det som skjer også, og i går fikk jeg jammen med meg en barnedåp til en grom liten gutt vi er faddere til.
Har laget slike dåpstallerkner til alle mine tantebarn, fadderbarn og selvfølgelig egne barn, siden jeg ble tante første gang i 1994. Så det har blitt en del av dem. Og det siste tilskuddet måtte jo også få sin dåpstallerken.


?????? At site

3 kommentarer:

Lambi sa...

Å denne var nydelig! Tenke å lage noe så fint! Denne er jo flott å ha resten av livet! :) Lykke til om ca 9 dager! Klem

Inger-g sa...

Så nydelig tallerken! Skjønner at du begynner å bli litt utålmodig. Det skjer nok snart noe. Lykke til! Klem, Inger :-)

Karin sa...

Denne var helt unik! Så nydelig.Takk for fine komentarer i bloggen min:)Håper du snart er ferdig.Lykke til!