07 april 2010

Aprilbonus hos STM - Det er VÅR!!!

Det er så deilig å komme hjem etter påskeferien og se at veiene er bare og hagen i ferd med å titte fram fra snøen. Guttene var kjappe med å finne fram syklene, og det er lyse kvelder.
Det er virkelig VÅR folkens, og det er utrolig deilig.
Jeg tror våren må være min favorittårstid. Den er full av forventning og glede.

Vi i STM priser våren i aprilbonusen vår, og oppgaven er enkelt og greit:
"Bruk ordet VÅR i tittelen din"

Jeg har laget et lite vårkort med de søte stemplene fra vår/sommer kolleksjonen 08 fra Hänglar og Stänglar. Har maskert sammen to separate stempler. Disse to her er virkelig klare for å gjøre en innsats i hagen.



Mønsterarkene er sponset av Hot of the Press.


Materialer:
Mønsterark fra Hot of the Press
VÅR - chipboard fra Kaiser som er malt og embosset
Stempler fra Hänglar og Stänglar
Rubons fra Doodlebug Design
Rhinestone fra Kaiser
Halvperler fra Prima

Håper du også lar deg inspirere av våren og blir med på utfordringen vår.
Gå inn her for å lese mere.



?????? At site

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Vilket herligt kort! Jeg fikk skikkelig vår-stemmning av det stempelmotivet!

Lill sa...

Kjempflott kort..
første gang jeg er innom bloggen din så tar meg en titt:)
klem