29 desember 2008

Denne flotte awarden fikk jeg av Inger-g tidlig i desember, og den har ligget og ventet på å bli sendt videre helt til nå.



Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.


Jeg vil sende den videre til de 7 andre jentene i Scrapping the music - på norsk. Dette er 7 jenter jeg nylig har blitt kjent med gjennom scrappingen, og jeg gleder meg veldig til å bli ennå bedre kjent med dem gjennom det prosjektet vi er i ferd med å starte opp.


I tillegg til disse 7 sender jeg Awarden videre til [morgrethe] som har en blogg som oser av nærhet, varme og ikke minst inspirasjon. Jeg digger bloggen hennes, selv om den ikke har noe med scrapping å gjøre.

2 kommentarer:

E sa...

Ville bare innom og titte litt på bloggen din og takke for besøk i min. Samtidig vil jeg kondolere med din mor og si at du lager noen hærlige LOer med minner for livet!

Inger-g sa...

Hei Ellen Karin.
Håper du har hatt en fin julefeiring. Så spennende med Scrapping the Music. Må vel kaste meg på scrappebølgen jeg også da
:-) Blir morro å følge med på. Ønsker deg og dine et godt nytt år. Satser på at vi treffes i år!
Klem,
Inger
:-)