28 april 2007

STEMPELMESSE!




I dag har jeg vært på stempelmesse på Lillestrøm. Kjempemorsomt som vanlig. Fikk med meg et PP-kurs med Liv-Torill Teppen, også ble det selvfølgelig en del handling. PP kurset var veldig bra, og jeg ble ganske fornøyd med min første PP. (Det vil si, egentlig min tredje. Har såvidt prøvd litt på egenhånd, men det ble ikke så vellykket.) Så nå er jeg veldig inspirert til å prøve meg på mer av den slags.

Er også ganske fornøyd med dagens handling. Fant ikke alt jeg hadde skrevet opp på handlelappen min, men til gjengjeld fant jeg en del som ikke sto på lappen..... *ler* (Det er vel ikke noe uvanlig når det gjelder meg.)


Bare se hva jeg kom hjem med:
Det ble masse ark, både ensfargede og mønstrede.Det ble 6 magnolia stempler + et par andre stempler. Det ble 6 Distress Ink refiller, en del Chipboards, en grå lePlum tusj, to hvite penner, primaplomster og en Tote-ally veske. Er kjempefornøyd med handelen, og begynner straks å spare til neste messe. Men skal nok ikke se bort i fra at det blir en liten shoppingtur eller to før høstmessa heller.
Nå skal jeg være alene hjemme i tre dager for å lese til eksamen. Skal vel bli litt vanskelig å konsentrere seg om skolearbeidet med så masse nytt og fint utstyr, og hodet fullt av inspirasjon. Men uansett, det blir først i morgen, så nå går jeg ned på hobbyrommet og koser meg et par timer før jeg tar kvelden.


Ingen kommentarer: