30 april 2007

Etter en lang dag med mye lesing til eksamen har jeg unnet meg noen timer med hobby nå i kveld. Klødde jo litt i fingrene etter å prøve ut noe av det jeg kjøpte på messa i går. Det har resultert i fire konfirmasjonskort. Kjøpte dette stempelet på messa. Har malt med distress ink (som også ble kjøpt på messa.) Vanligvis liker jeg ikke å masseprodusere kort, men fant fort ut at når jeg først malte med distress var det greit å male mer enn et trykk om gangen. Så det ble fire konfirmanter og en haug med Magnoliatrykk. Magnoliatrykkene er ikke gjort noe med ennå, men kanskje i morgen kveld....

Konfirmasjonskortene er veldig inspirert av et kort trill har laget, som ligger i galleriet til Dine minner. Her er det også masse annet flott å bli inspirert av, så ta en titt på sidene dems.
Så her kommer resultatet:





Det lilla kortet har jeg laget to like av, dermed fire tilsammen.

Kjempemorsomt å male med distress. Det blir så flotte sjatteringer av det. Men har erfart at papiret har mye å si. Det bør ikke trekke til seg malingen for fort. Symaskin er også en effekt jeg synes er kjempefin på kort, så her har jeg brukt det flittig. Ble ganske fornøyd med resultatet.

Ingen kommentarer: