27 september 2013

Et par gamle slitere....




Her kommer et par LO'er som jeg har slitt med en stund,
men som endelig ble ferdige på hytteturen.
 
Problemet med denne første her var rett og slett at jeg hadde klart å grise
stempelsverte på bildene, så jeg måtte skrive ut nye bilder.
Og slikt kan jo ta litt tid......


Den neste har jeg slitt veldig med oppsettet på.
Synes det er fryktelig vanskelig å finne et fint oppsett med
to bilder av helt lik størrelse.
Og det ble ikke noe lettere av at det ene er
stående og det andre liggende.
Men slik ble den nå, og nå har den kommet inn i albumet.
Og bra er det, for jeg er veldig glad i bildene. 





Ønsker dere en fin dag og ei riktig god helg!
Ellen Karin.

3 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Du tar så bra bilder, Ellen Karin!
Jeg klarer ikke helt å velge hvem av disse to jeg liker best - den første har så flotte bilder, men så er fargene i den nederste så herlige :)

Flink er du!

Ugla sa...

Lekre begge to!

Du lurte på fargekoden på den rosa Kauni i bloggen min, det er EJ.

Wenche sa...

Den venter ikke forjeves den som venter på noe godt!!
Herlige barn har du også!