22 mars 2012

Liten og syk

Forrige søndag møttes jeg og de andre "Kreative jentene" til treff igjen, og denne gangen hadde vi satt av en hel dag fra morgen til kveld. Det er så fantastisk deilig å sitte en hel dag uten å bli avbrutt av praktiske gjøremål som middagslaging og bleieskift. Jeg føler meg skikkelig priviligert når jeg får ha en slik dag som bare er min. :) Og det ble 10 timer med scrapping, skravling, fliring og kos. :)

Noen LO'er ble det da også, og dette er den første jeg vil vise dere.
Vi ga hverandre utfordringer (med trekningspremier) og Linda sin utfordring til oss var å litt kliss og klæss med div. mist. Hun hadde vært på demo på Bikuben, og var kjempeinspirert. Noe hun klarte å overføre til oss andre. Så var det jo ekstra gøy da, siden vi fikk boltre oss i boksen hennes med diverse mist. :)

Vel, her er resultatet.



Dette var skikkelig moro, og skal absolutt prøves ut mere. Jeg fikk til og med brukt en av de mange Prima blomsterrankene jeg ikke har klart å bruke før. :)

Historien bak LO'en er at både jeg og snuppa var skikkelig forkjølet her for et par uker siden, og vi holdt stort sett stand på sofaen. I 2 dager vek hun ikke fra fanget mitt, og ville ha kroppskontakt hele tiden. Til og med om natten. Så da satt vi, og lå, om hverandre. :) Og siden dette var første gang snuppa var skikkelig syk med feber og greier måtte det jo dokumenteres. :)

Slenger meg med på utfordringen til Scrappehuset med denne, siden Lene oppfordrer oss til å lage egne bakgrunner.

Ønsker dere en fortsatt fin vårdag. :)

9 kommentarer:

Bundingen sa...

Her var det kommet mye fint siden sist jeg var innom. Nydelig sjal på et tidligere innlegg, og for ikke å snakke om de gule påskesokkene!

Lekre kort du lager!

Ha en fortsatt fin torsdag!

Vibeke sa...

Så moro at du ble med på utfordringen vår:)

Herlige bilder av dere.

Moro å se litt klin og klæsj fra deg - håper det kommer mer av det - for dette ble kjempekult!!:)

Karin sa...

Kjempefin LO du har lagd, bakgrunn var nydelig:)

*marion* sa...

For noen herlige farger å den greina med blomster er prikken over i en , takk for at du er med

Lene sa...

Der var det en som koser seg hos mamman sin ja...ikke greit å være syk. Også så stor hun er blitt...tiden flyr jammen meg fort!
Denne layouten var knallstilig - digger bakgrunnen din!

klem

Ida / Little sa...

Nydelig bilder og delikat LO :) Takk for at du er med på utfordringen vår! :)

Torill sa...

Den var fin da!!! Digger fargevalget ditt, og masse kult spray i bakgrunnen!!!

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

Anonym sa...

kjempefin LO!
Så hærlig med monokromatisk, og jeg likte veldig godt det store og det lille bildet sammen!

Bente sa...

Stakkars lille vennen. Ikke kjekt når de små blir syk. Da er det godt å ha trøst i nærheten. Nydelig LO du har laget:)Vakkert pyntet. Så kjekt å kunne kose seg en dag med scrapping og gode venner:) Takk for at du er med på utfordringen vår.