19 november 2010

MonaV's adventscandy

Sånn i siste liten slenger jeg meg med i MonaV's herlige adventscandy.
Denne fantastiske scrappedama fra Raufoss inspirerer meg veldig med sine nydelige scrapperier og foto. For jammen er hun en habil fotograf også. Så har du ikke fått øynene opp for MonaV ennå, vil jeg absolutt anbefale deg å ta en titt inn i bloggen hennes.


Mona har i en snau måned nå hatt en adventskalender-candy gående. Denne har trekning i morgen, så det er i siste liten jeg slenger meg med. Men slik er det ofte med meg. Ting skjer i siste liten.
Det hadde vært utrolig hærlig å hatt en slik lekker kalender å våkne opp til gjennom hele adventstiden. Så jeg krysser både fingre og tær for at jeg blir den heldige vinneren.



?????? At site

1 kommentar:

MonaV sa...

Så koselig omtale av candyen min Ellen Karin. Tusen takk for varme ord...det gjør med glad:)

Candyen trekkes ikveld, så det skal bli spennende. Vi får krysse det vi kan krysse:):)

Ha en fin lørdag!