09 september 2010

KK1 - første utfordring fra Kreative Krumspring

Da var det endelig torsdag, og vi er i gang for alvor inne hos
Kreative Krumspring.
Første utfordring har nettop blitt lagt ut, og den lyder slik:

La deg inspirere av
En ny start

For meg ble det da naturlig å ta tak i den hendelsen som opptar meg mest om dagen, nemlig at jeg snart skal bli småbarnsmor igjen. Det er 11 år siden første mann kom, og 8 år siden andre mann kom, så dette blir virkelig som å starte på nytt. Uvante som vi er med bleieskift og nattevåk. Men jeg gleder meg veldig til å holde et lite nyfødt barn i armene igjen, og kjenne den herlige lukten av myk babyhud.



Denne har jeg scrappet ganske enkel for å la bildet få mest fokus. Sommerfuglene symboliserer den kilende følelsen i magen når babyen beveger på seg. Foreløpig er ikke bevegelsene så kraftige, så de kjennes ut som slag av små sommerfuglvinger på innsiden av magen.  Den store papirsløyfen er festet i toppen av en tag, hvor jeg har skrevet ned noen av mine tanker og følelser på dette tidspunktet av svangerskapet.

Alle materialene jeg har brukt er sponset av Hobbykunst, med unntak av rubons-bokstavene.

Men siden dette ble en C&S side fikk jeg jo masse materialer igjen av det sponsede kit'et. Derfor lagde jeg et lite kort til noen som har fått en ny start i et nytt hus.




Noen detaljbilder:

To biter av en gammel bokside rullet sammen.
Blomstene er svertet, og har fått litt glitterlim på.
Glitterlim langs kanten på trykket, og i vinduet.
Innsiden


Baksiden

Håper du har lyst til å bli med på utfordringen vår.
Gå inn på Kreative Krumspring og les mer.


?????? At site

3 kommentarer:

Bettina L. sa...

Nydelig både LOen og kortet til de som skal flytte inn i nytt hus. Nydelig fargebruk:)

Guro sa...

Wow disse var virkelig flotte! Digger LOen og kortet var bare nydelig :) Kjempefine farger på begge, og kjempefint med glitteret på kortet. Så flott du har satt sammen farger og papirer. Baksiden var nydelig den og.
Klem Guro

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Hei Ellen Karin!

Uffda beklager det med å levere samme bidrag til flere. Hadde ikke helt fått med meg at det ikke går an å kombinere bidragene med andre. Jeg skal lage et nytt kort til deres utfordring. Takk for at du sa ifra så pass tidlig at jeg rekker det. Klem...Mona