02 februar 2010

FebruarSang hos STM

I det vi blar kalenderen over fra januar til februar er vi i STM klare med en ny sang. Februarsangen er en hyllest til februars store happening - nemlig OL. Og vi mimrer tilbake til OL-94Lillehammer med den glade sangen OL-floka.

Jeg ble så inspirert av minnene at jeg like godt fant fram noen av bildene fra OL også jeg. Vi hadde nemlig besøk fra USA under hele OL. Våre kjære (men fjerne) slektninger fra New Jersey kom og bodde hos oss under hele OL. Og siden jeg hadde fri fra skolen ble jeg utnevnt til deres privatsjåfør, og kjørte dem rundt hvor enn de ville. Hadde en kjempefin tid sammen med dem, og ble veldig knyttet til dem i den perioden. Den herlige og sprudlende damen som er sammen med meg på bildene fylte 85 år forrige uke og er still going strong. Det er ikke lenger enn siden forrige sommer hun var her og besøkte oss. Hvis jeg blir like sprek som henne vil jeg også bli gammel. Uansett - det er herlig å minnes venner som bor så alt for langt unna.


Denne gangen er vi sponset av Studio Calico
, og her er kitet jeg har boltret meg med. Masse igjen fortsatt - så det kommer minst en LO til ut av denne pakken.

2 kommentarer:

Lambi sa...

Så gøy å se bilder fra OL på Lillehammer som jo passer perfekt til denne sangen! ...Herlig LO!! Stilig at du har festet pynt i hullene på mønsterarket og kult mønsterark! Koselig å scrappe gode venner! :)

Lill sa...

Kjempeflott me nøkkelen..den detaljen elsket eg..