11 oktober 2009

Jeg er et rotehue.....

Hos STM har vi lagt ut en ny bonusutfordring til dere i dag
- med stikkordet "jeg burde ikke"

Det er nok mange ting jeg ikke burde, men en av dem er å ikke rote så forferdelig. Det har lett for å bygge seg opp bunker rundt meg over alt, på kontoret, kjøkkenet, soverommet, badet, vaskerommet, stua og ikke minst hobbyrommet. Der blir det jo nesten umulig å få gjort noe der. :) Så for å vri litt på vinklingen - jeg burde bli mye flinkere til å sette ting rett på plass. :)

Vi i DT har denne gangen blitt sponset med ark fra Maja Design. Hun er definitivt en av mine favoritter for tiden - og jeg simpelten elsker de nydelige arkene hennes. Her har jeg brukt et orange ett - med omtrent nøyaktig samme farge som jeg har på veggene på hobbyrommet mitt. :)

Tør du å innrømme at du gjør noe du ikke burde?
Så bli med da vel???

4 kommentarer:

Pia sa...

så lækkert layout, skønne farver og smukt dekoreret

Laila sa...

Hehe...kjenner meg sånn igjen i problemstillingen...alltid "ørten" prosjekt på gang... Stilig LO du har laga, har virkelig fått nyte dine kunstverk i bloggen din ikveld !! Imponert ;-)

Silje sa...

Hihi - "bunker" er et kjent fenomen her i huset også :) Kjempeflott LO! Lekker swirl og papiret er jo råflott :)

Renate sa...

Hei

SOM jeg kjenner meg igjen i denne LOen. Blir rent flau p egne vegne jeg for min scrappeplass ser rett og slett bombet ut. *rødme*
Tro meg.. ditt er meget ryddig i forhold..

Liker din lekne stil og det at du har blandet røffe, sarte og vintage elementer på amme LOen.
Stilig!

Ha en fin tirsdagskveld videre. Klem