10 juni 2009

STM Sang #12

Gosh som ukene farer avsted.
Jeg har tilbragt veeeeldig mye tid på jobb denne vinteren og våren, noe som har resultert i alt for lite scrappe og blogge tid. Men nå ser det lysere ut for ukene og månedene som kommer, så jeg håper å ta igjen litt av det tapte.
Her kommer i allefall min LO til ukens utfordring på STM-på norsk.


Sangen er "Flink" med DeLillos og Ida Marie
En morsom tekst. ;)

Jeg har valgt ut strofen
"hvor flink du er til å spise"



Her er Martin ca 1.5 år og spiser youghurt selv for første gang. Som dere ser var det ikke på langt nær alt som kom inni munnen. ;)

I morgen skal vi på avslutning for ham i barnehagen. 5 år som barnehagegutt er forbi, og til høsten begynner han på skolen - vesle gutten min. Nesten så jeg får klump i halsen bare jeg tenker på det.


Denne gangen har jeg brukt materialer sponset av


Foruten alfabetene kommer alt jeg har brukt derfra

Alle vi i DT fikk en hel blokk hver med nydelige ark, samt clearstamps, bånd, blomster, brads og disse gullklistremerkene. (slik som fuglen jeg har brukt på denne)
Nydelig!
Tusen Takk!


Nå håper jeg at det ikke går 14 dager til neste gang
jeg får oppdatert bloggen min. :)
Til helga skal jeg i allefall på treff på Hamar, så det er jo mulig jeg får produsert litt jeg kan vise dere. :)
Inntil da - ha det godt. :)

4 kommentarer:

Pia sa...

super lækkkert layout, flot opsætning, farver og skønne billeder

Vibeke sa...

Denne var virkelig flott Ellen Karin!! Likte utrolig godt oppsettet ditt!!!:) Tøff ble den!!:)

Tenk at han blir skolegutt!!:)

Gleder meg til treffet på lørdag:)

Marianne/skorpionen sa...

Så tøft oppsett du har brukt på denne! Herlig LO :)

Ha en god helg i regnværet!

Nora sa...

Herlig LO, likte oppsettet kjempegodt + de forskjelige fontene i tittelen:)