21 mai 2009

Hobbydag med søster'n

I dag har jeg og guttene tilbragt hele dagen i barnehagen hvor søster'n min jobber sammen med henne og et par andre damer. Gutta har lekt med alle lekene i barnehagen, noe som er veldig stor stas, mens vi damene har lagd kort og skravlet. Ikke den mest produktive dagen, men veldig koselig. Jeg ikk lagd to kort.

Her er det ene. Det ble et konfirmasjonskort i brunt og turkis. En fargekombinasjon jeg digger.

Motivet på tag'en er malt med distress refill, og tag'en er sprayet forsiktig med glimmermist. Bølgepappen er malt med dabber-maling. Mønsterarket jeg har brukt helt bakers samt inni kortet er fra Maja design. Helt nydelig. :) Det andre mønsteraket er en rest jeg ikke vet hvor kommer fra.
På innsiden har jeg lagt en enkel pengelomme, og stemplet rund skrivefeltet med et swirl-stempel.
Det andre kortet jeg lagde i dag må jeg vente litt med å vise dere, men kan røpe såpass at det er et sommerkort. :)
Da er snart Kristi himmelfart over, og i morgen er det arbeidsdag igjen. Heldigvis er det fredag, så det er ikke langt etter neste fridag. :)

1 kommentar:

Vibeke sa...

Så utrolig stiilig dette var!!! Dette falt virkelig i smak hos meg!!! Herlig!!:)