25 mai 2008

En liten oppdatering...

De siste to ukene har jeg holdt på med et par
bestillingskort til konfirmasjon.
Jeg tror de skulle gis bort i helga,
så nå drister jeg meg til å vise dem fram.
Det første er et posekort laget på Tilda sine papirposer og
mønseterark. Motivet er fra Magnolia. Metallpynten på utsiden er
selvfølgelig kjøpt hos Unik Hobby.

Det nydelige metallhjertet på innsiden kjøpte jeg
av Kari Aasdal på messa i april, og stempelet inni posen er fra

Så var det et kort til en guttekonfirmant,
med stor interesse for fotball.
Og selvfølgelig har han nr. 12 på brystet
"in real life" også.

I tillegg til disse to kortene, har jeg syslet litt med den siste

DT-pakka
jeg fikk fra Scrapp og Lapp. Den har ligget urørt uforskammet lenge nå.
Pga mye jobb i innspurten på årsoppgjøret har det ikke blitt mye tid til kort den siste måneden. men nå er jeg på gli, og nye kort til inspirasjon blir snart å finne på
Scrapp og Lapp's hjemmeside.

Ha en strålende dag alle sammen,


nå skal jeg ut og male vinduer.... :(

5 kommentarer:

~Kjersti~ sa...

Nydelig posekort du har laget!! Likte spesielt innsiden!:)

Tonje sa...

Nydelige kort du har laget! Så lekker innside:-) Ønsker deg en flott dag!

Vibeke sa...

Så nyyydelige kort du har lagd:)

tessa sa...

Nyyydelig kort!!!

Vibeke sa...

Her var det ikke mye oppdatert siden sist jeg var her:)

Sjekk bloggen min - jeg har tagget deg:)