02 februar 2008

Hei der.

En liten oppdatering på LO fronten igjen. Har to LO'er fra de siste skiss-o-mania konkurransene på Scrapping jeg ikke har vist fram. Ble veldig fornøyd med den første. Synes bildet fanger Sondre så godt.




Ellers holder jeg på å forberede et kortkurs jeg skal holde på mandag, så jeg vet ikke helt om jeg rekker å lage noe bidrag til skiss-o-mania 5. Får se hva helga bringer. I morgen er det jo fastelaven, og da har vi invitert noboene på boller. Det betyr jo at jeg må bake også...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er så glad for at du er designer hos meg :) Nydelige LO'er :)

Og så har jeg utfordret deg :)

http://isabellsscrapperier.blogspot.com/

Maya sa...

Flotte sider du har laget :-)) Ser ut som du har stemplet med bobleplast og maling..stemmer det? Det er skikkelig kult :-)

[morgrethe] sa...

Hallo Ellen Karin. Utrolig fine kort... jeg har ikke blitt bitt av denne basillen jeg.... her strikkes det mest for tiden. Sjelden jeg får dratt fram symaskina...dessverre. Takk for utfordringen. Jeg har hatt den tidligere...

http://morgrethe.blogspot.com/2007/09/litt-srt-om-meg.html

Bare se... litt sært om meg.