08 januar 2008

Nytt år, nye muligheter...

Godt nyttår alle sammen!

Jula har kommet, og jula har gått.... Travelt ble det, med mye farting hit og dit. Men koselig med masse tid sammen med gode venner og familie.

Her har det visst ikke blitt mye tid til å oppdatere bloggen i det siste. Men bedre sent enn aldri.
Jeg startet det nye året med å lage et par kort på søndag. Et bryllupskort til frisøren min, og et bursdagskort til det minste søskenbarnet mitt. (Får håpe ingen av dem sjekker bloggen min før helga...)

I går laget jeg en LO til årets første skiss-o-mania. Legger den ut når avstemmingen er ferdig.

Vel, da er hobbyåret 2008 erklært for åpnet, så finn fram papir og lim jenter!!!





De to siste julekortene ble visst aldri vist fram. Legger de ut nå jeg, så er de i allefall her. Har et stort mål om å fortsette med å lage julekort nå utover vinteren jeg, så kanskje det ikke blir noe stress til neste jul. Det kunne jo til og med hende at jeg slumpet til å få noen ekstra som jeg kunne selge. Det ble det ikke i år. Ble faktisk litt for få til eget bruk også.


Kortene er scannet etter at de ble lagt i clear-bags'en, derfor er det litt gjenskinn i dem.

1 kommentar:

mee sa...

Det øverste bryllupskortet er bare kjempenydelig! Fargene passer så bra sammen og stemplene var veldig søte :)
Lov å lifte?