01 januar 2011

Godt nyttår fra meg til deg!

Hei alle der ute i scrappeverden!

Godt nyttår!

Håper dere hadde en fin nyttårsfeiring i går.
Her tok vi det med ro i går. Den store kroppen min er ikke egnet for de alt for store utskeielsene, og det var visst greit for resten av familien også. Men vi reiste ned i Brumunddal å så på rakettoppskytinga i kommunens regi. Det var kjempebra, og et supert tiltak. Jeg håper bare de fortsetter med det. Det er jo så mye tryggere også, enn at alle og en hver (fulle og gale) skal skyte slike småfiser selv. ;) Og sååå mye finere raketter.

Nok om det.

Hos Kreative Krumspring ser vi tilbake på året som har gått. Vi har lagt ut en lifte-oppgave til dere som går på å lifte våre favoritter fra 2010. Når jeg skulle finne min favoritt-lo fra 2010 fant jeg ut at jeg faktisk ikke hadde scrappet så mye i 2010, men det er kanskje ikke så rart når over et halvt år ble tilbragt på sofaen.

Men dette er nok min favoritt:



Denne er scrappet helt på begynnelsen av året, og bildene er tatt i romjula 2009. Guttene storkoste seg i all snøen som kom mens vi var hos farmor og farfar. Inspirasjonen er hentet fra sangen: "Nå kommer vinter'n"

De andre tre jentene har også plukket ut sine favoritter fra 2010, så ta deg en tur inn i bloggen og kikk på deres mesterverk. Og sleng deg gjerne med på oppgaven og lift en av oss.

?????? At site

4 kommentarer:

Bodil sa...

En kjempeflott LO som jeg likte veldig godt.
Godt Nyttår
klem :)

Anne Bente sa...

såååå nydeligt lo
og rigtig godt nytår til dig og dine

Ann Kristin sa...

Hei! Flott Lo med herlige vinterfarger :) Sto på terrassen og Så på rakettene kommunen sendte opp, de var superflotte!! Håper de fortsetter med dette ja :) Ønsker deg ett Godt nytt kreativt år!

Marianne H sa...

Denne er da aldeles nydelig, flott sammensatt og så fine gutter da.

Ha et riktig godt og kreativt nytt år :-D